Followers

Saturday 9 June 2012

::: Menyepi Lamanya :::

Salam kekawan semua,

lama gila aku tak menulis dekat sini ... 
kiranya lama juga aku tak update kan... 
kekangan masa mahupun waktu menyebabkan aku menyepikan diri buat sementara waktu di ruang blogging ini... ini tidak bermakna aku hilang terus...
sebenarnya banyak sangat perkara yang terjadi pada aku.... ada suka ada duka...inilah hidupkan kekawan semua... tak semuanya perkara yang kita ingini akan tercapai macam gitu sahaja tanpa usaha...
tapi kalau kita berusaha sedaya upaya kita sekiranya Allah masih tidak mengkehendaki perkara tersebut terjadi...ianya tetap tidak akan terjadikan....

::: Try and Try and Try and Try :::



p/s : selalu berfikiran positif walaupun ramai di sekeliling memperlekehkan / memandang sepi tentang "kita"


No comments:

Post a Comment