Followers

Saturday 11 February 2012

::: Peraduan Penulisan Novel, Cerpen , Puisi ITBM - Pena - Berita Harian :::

Salam kekawan Semua,


Hari ini aku nak share dengan korang semua tentang Peraduan Penulisan Novel, cerpen dan Puisi yang dianjurkan oleh ITBM , Pena dan Berita Harian....
Sesiapa yang berminat dalam bidang penulisan ini cuba-cuba lah hantar karya korang kat sini...
mana tau lah ada rezeki dapat jadi juara...hehehehe...(blh kongsi hadiah sama ngn aku :P )
hadiah-hadiah yang ditawarkan sangatlah lumyan..
serius aku tak tipu....
daripada korang perap karya korang kat dlm laptop tu baik korang hantar jew kat sini....hehehehe...
aku pown macam berminat jew nak antar...
tp tengoklah kalu ada masa boleh laa dan daa cyap boleh lah aku hantar...hehehehe....

::: Thinking of Idea :::


masalah terbesar aku kalu nak berkarya nie ialah idea...
kadang-kadang aku dapat ilham baik punya tapi nak pergi buka laptop punyalah malas..
alih3 aku biarkan je laa idea tu tenggelam bersama dengan labinya...
hahahaha

sebenarnya aku berminat dalam penulisan nie...dulu masa sekolah selalu masuk jugak pertandingan mcm nie...
dan menang okee...( bangga diri plak)
aku ingat bila daa abis sekolah aku nak amik course 'Kewartawanan' sbb ada kena mengena dengan penulisan kan plus aku sgt berminat kerja kat luar drp kerja opis
tapi rezeki x berpihak pada aku tuk teruskan dlm bidang nie....
kiranya aku daa tersasar jauhlah drp landasan aku nie...
sbb masa kat universiti aku amik bidang business management.....huhuhuhu
apa blh buatkan....
sbb tu skank aku mcm daaa xpandai daa nak mengarang
tgklah apew yang aku dok ngomel nie....
ayat lngsung xdew seni...hehhehe
skill mengarang aku daa mati...hahahaahaha


:: Jom Mulakan :::

tengok aku daa merepek daa nie...
tujuan sebenar nak share pasal pertandingan nie...hehehe
anyway...sesiapa yang berminat dengan pertandingan ini korang bolehlah layari dekat website nie
kat situ korang leh laa geledah3 pasal syarat3 penyertaan and hadiah yg ditawarkan....
okee all the best pada semua yg nak join pertandingan ini....
Selamat Berkarya.....~

p/s : Selamat Berkarya korang 

No comments:

Post a Comment