Followers

Wednesday 30 November 2011

:::: If I Can Fly Right Now ::: I will ......!!!

Salam kekawan semua,


Aku nak share dengan korang semua negara dan tempat yang aku nak sangat pergi......kalau boleh aku nak terbang skank juga pergi sana tapi ........( hehehehe ....ada sesiapa boleh tolong terbang kan aku ke sana....???? )

1.Old Trafford Stadium 


::: Glory Glory Manchester United :::
Aku nie kipas susah mati Manchester United....
sejak dari sekolah lagi hingga skank aku memang nak sangat merasai pergi ke sana....
nak saksikan sendiri perlawanan Machester United kat stadium tersebut...
Aku nak rasakan sendiri macam mana perasaan apabila berada kat situ tengok pasukan kegemaran kita beraksi....


::: Old Trafford Stadium ::: Theatre of Dreams
aku pernah pergi tengok Manchester United Vs Pilihan Malaysia masa dorang datang sini
tapi mesti kalau tengok dorang beraksi kat stadium keramat tu lg bestkan....
pengalaman yang paling berharga laaa kan gitu....
( doa dalam hati dapat pergi sana suatu hari nnt)

::: Infront Capture :::

2.Korea Selatan

::: South Korea Flag ::
salah satu negara yang sangat-sangat aku nak pergi....
mungkin disebabkan aku nie peminat kumpulan Super Junior jadi keinginan nak pergi sana sangatlah tinggi yea kekawan.....hehehe~
aku jugak nak rasa pengalaman main salji kat sana...
Insyaallah aku dalam usaha "Kumpul Duit" untuk ke sana dalam tahun depan....
doakan lah yea kekawan aku dpt "melepak" kat sana 
 
::: My Favourite K-pop Group ::: Super Junior :::



keterujaan aku pada dua tempat ini sangat tinggi....
bukan bermakna aku xnak pergi "terbang" ke tempat lain.....tapi inilah 
tempat aku nak "tembak" dulu buat masa skank...


p/s: < berusaha keras mengumpul duit nie >



No comments:

Post a Comment